dimarts, 7 de febrer del 2017

Qui som i què fem

Hola, som els alumnes de Noves Oportunitats i en aquest espai us presentarem cada setmana  les activitats que farem, el que hem aprés, el que ens ha agradat, etc. Per començar el blog ens presentarem un per un explicant les experiències de cadascú i qui som per tal de que ens conegueu d’una manera més propera.

Em dic Abdel i tinc 19 anys. Visc a La Sénia des de fa 10 anys, he estat estudiant a l’institut durant 6 anys, perquè he repetit 2 vegades. He decidit vindre a Noves Oportunitats perquè et faciliten les coses i els professors es preocupen més per tu. Estic estudiant el CAM per tal de poder accedir a un cicle formatiu de grau mitjà.

Em dic Felix. Sóc de Rossell, tinc 16 anys i d’aquí poc en faré 17. Estic venint a NNOO perquè a l’institut no  feia res i aquí al menys m’esforço una mica més. Aquí em preparo per a la prova d’accés al CFGM i així, poder estudiar el que m’agrada.

Sóc Eric, tinc 16 anys i vinc a NNOO perquè vull fer un CFGM  de Mecànica, per això estic estudiant per a la prova d’accés.

Sóc Laura tinc 16 anys, vinc a NNOO per a treure’m el curs CAM i després d’això m’agradaria anar a Tortosa a estudiar Educació Infantil.

Em dic Dani, tinc 16 anys i vinc a NNOO per a treure’m el curs CAM i poder estudiar un grau mitjà de sanitat. Després m’agradaria fer un grau superior de turisme per tal de reforçar els idiomes.

Sóc l’Edgar, tinc 17 anys i estic estudiant a NNOO perquè l’institut no em va anar molt bé.
Des de que vinc aquí les coses m’han anat molt millor, estic estudiant per a la prova d’accés per després poder fer un mòdul relacionat en la mecànica, l’esport o la informàtica.

Hola, jo em dic Cristian i tinc 17 anys. Actualment estic estudiant a Noves Oportunitats ja que m’ha anat millor que a l’institut.

Em dic Xavi tinc 20 anys, estudio a Noves Oportunitats per acabar de treure’m  l’ESO. Quan acabi de fer-ho vull estudiar un grau mitjà d’electromecànica.

Sóc Lacen i tinc 16 anys. Em vaig treure l’ESO amb un 5 i no podia entrar al mòdul de mecànica que jo volia. Per això vinc a Noves Oportunitats a intentar treure la nota que necessito per entrar.

Noves Oportunitats és un programa que ajuda a joves poc intel·ligents i que necessiten que els estudis bàsics siguin explicats d’una manera diferent, ja que de la normal, no ho entendrien.

Sóc Eli, tècnica auxiliar de Noves Oportunitats. Vaig estudiar pedagogia i aquí puc desenvolupar-me professionalment oferint orientació educativa i sociolaboral als joves. A més,  també estic aprenent com poder millorar la realitat dels joves a partir de la pràctica professional i l’atenció directa. Estic molt contenta de poder ajudar a aquestes persones a complir i assolir els seus objectius.

Sóc Neus, la tècnica de Noves Oportunitats. Sóc treballadora social i m’he embarcat en aquest projecte per poder ajudar als joves a complir els seus objectius. Noves Oportunitats, és un projecte on els joves poden desenvolupar les seves habilitats fàcilment a través d’una forma més dinàmica. Estic molt contenta de poder formar part en aquest projecte perquè penso que l’ensenyament es primordial per a que els joves puguin assolir els seus objectius formatius i laborals, però sempre de forma individualitzada i adaptada a cadascun d’ells.

CONCLUSIÓ

Noves Oportunitats és un nou projecte  per a tots els joves de 16 a 24 anys que no els ha anat bé en els estudis i aquí es poden treure alguna formació per després seguir estudiant o bé, entrar al món laboral amb alguna formació. Aquí ens ensenyen també una forma diferent d’estudiar, conèixer gent i de poder fer activitats educatives que a la vegada ens poden servir per al nostre dia a dia. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada